Managementassistent (28 uur per week)

TwynstraGudde Interim Management vormt met TwynstraGudde Executive Search een sterke combinatie voor managementvraagstukken onder de vlag van TwynstraGudde. Met een team van zes partners en twee managementassistenten helpen wij onze opdrachtgevers in Zorg, Overheid en Onderwijs bij de invulling van tijdelijke en vaste managementposities op senior- en executive niveau. Wij doen dit al ruim 30 jaar en hebben een hele goede naam in de markt. In ons werk ontzorgen wij onze opdrachtgevers maximaal en wij zoeken, ter vervanging, een managementassistent die ons hierbij gaat helpen.

Functie

Als managementassistent vervul je een belangrijke rol in het bij elkaar brengen van vraag en aanbod op de interim en executive markt. Je hebt gevoel voor commercie en je ondersteunt en stuurt partners en denkt mee over hoe ons werk nog beter kan. Je bent verantwoordelijk voor de ondersteuning bij het werk van partners en je hebt zelf veelvuldig telefonisch contact met onze opdrachtgevers, interimmanagers en kandidaten. Je bent samen met je collega de spil van ons team. Ook heb je een verbindende rol richting andere onderdelen van TwynstraGudde. Dit betekent dus een brede, afwisselende functie met veel zelfstandigheid. Verder kan je denken aan de volgende werkzaamheden:

  • Ondersteunen bij het opstellen van offertes en contracten
  • Searchen naar kandidaten via social-mediakanalen
  • Bijhouden van het Recruitment/CRM-systeem
  • Beheren van onze website en social-mediakanalen
  • Ondersteunen bij verschillende marketingactiviteiten
  • Inplannen van afspraken en organiseren van events
  • Voorbereiden en notuleren van diverse vergaderingen
  • Betrokken zijn bij het inrichten en goed laten verlopen van onze (kwaliteits-) processen

Een verantwoordelijke en belangrijke rol waar je veel impact kunt hebben op de mooie opdrachten die we voor opdrachtgevers vervullen.

Profiel

Kennis en ervaring:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Relevante ervaring als managementassistent
  • Op de hoogte van ā€œmoderneā€ digitaliserings- en social-mediamogelijkheden
  • Ervaring in een commerciĆ«le organisatie
  • Kennis van onze dienstverlening of ervaring in onze branche is een pre

 

Competenties en vaardigheden:

  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Taalvaardig
  • Stressbestendig en flexibel
  • Groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Proactief, enthousiast en flexibel
  • Vaardig in social media, Outlook, Word, Excel en PowerPoint

Arbeidsvoorwaarden

Marktconforme beloning met zeer goede secundaire arbeidsvoorwaarden. De invulling van de uren gedurende de week gaat in overleg, vrijdag is in ieder geval een werkdag.

Eventuele uitbreiding van uren is mogelijk.

Procedure en planning

De functie kan met ingang van 1 september worden ingevuld en bij voorkeur uiterlijk per 1 oktober a.s.

Het selectieproces zal bestaan uit ontmoetingen met 3 partners en je collega
managementassistent in twee rondes.

Een referentieonderzoek kan eventueel deel uit maken van de procedure.

Als je enthousiast bent en past in het profiel, mail dan je motivatiebrief met CV uiterlijk 15 augustus a.s. naar akd@tg.nl.

Heb je nog vragen? Neem dan via email contact op met Anne Kodde, partner, via akd@tg.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.